AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant issueshttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues2018-01-21T12:03:52+01:00https://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/14Questions on AWS support2018-01-21T12:03:52+01:00Bc. Vincent HorváthQuestions on AWS support1. problem in indentification telephone number
2. slow interaction lamba with lex
3. voice in aws connect
4. MP3 support1. problem in indentification telephone number
2. slow interaction lamba with lex
3. voice in aws connect
4. MP3 supporthttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/13Implementing AWS lamba for diagrams2017-12-04T21:38:24+01:00Bc. Vincent HorváthImplementing AWS lamba for diagramshttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/12AWS lamba logger2017-12-04T21:29:41+01:00Bc. Vincent HorváthAWS lamba loggercreate db logger, for log request and response..create db logger, for log request and response..https://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/11Rozbehnutie aplikácie, ktorá bude schopná kominikovať s TROPO prostredníctvom...2018-01-21T12:04:10+01:00Bc. Ondrej JanitorRozbehnutie aplikácie, ktorá bude schopná kominikovať s TROPO prostredníctvom webových služiebObdržíme povolenia na server od firmy, na ktorom sa budeme snažiť vytvoriť webovú aplikáciu, ktorú prepojíme s tropo.Obdržíme povolenia na server od firmy, na ktorom sa budeme snažiť vytvoriť webovú aplikáciu, ktorú prepojíme s tropo.Bc. Michael Heilandmichael.heiland@student.tuke.skBc. Michael Heilandmichael.heiland@student.tuke.skhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/10Create Lex intents from diagrams2018-01-21T12:04:27+01:00Bc. Vincent HorváthCreate Lex intents from diagramsdependency issues:
#8
#9dependency issues:
#8
#9Bc. Pavla PichaničováBc. Pavla Pichaničováhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/9Connection RDS with Lamba2017-11-09T14:36:41+01:00Bc. Vincent HorváthConnection RDS with Lambausing db create doctor times table and support Lex create record to this table.using db create doctor times table and support Lex create record to this table.https://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/8Draw dialog diagram2018-01-21T12:04:37+01:00Bc. Vincent HorváthDraw dialog diagramBased on the recording and pdf documents, create a diagram representing the dialogue between the customer and the doctor.
The diagram should contain more options converzation.Based on the recording and pdf documents, create a diagram representing the dialogue between the customer and the doctor.
The diagram should contain more options converzation.Bc. Pavla PichaničováBc. Pavla Pichaničováhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/7AWS Lamba2018-01-21T12:04:48+01:00Bc. Vincent HorváthAWS Lambacreate simple lamba function and this simple lamba using in aws lexcreate simple lamba function and this simple lamba using in aws lexhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/6AWS Connect2017-10-29T09:41:16+01:00Bc. Vincent HorváthAWS Connectconnect call cantrum with Lex botconnect call cantrum with Lex bothttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/5Cisco tropo #52017-11-02T14:26:06+01:00Bc. Ondrej JanitorCisco tropo #5Preštudovanie dokumentácie a vytvorenie bota.
Tento bot má simulovať komunikáciu medzi pacientom a zdravotným personálom.Preštudovanie dokumentácie a vytvorenie bota.
Tento bot má simulovať komunikáciu medzi pacientom a zdravotným personálom.Silvia SchmidtováSilvia Schmidtováhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/4Vyhľadanie call centra, prepojenie Call cetrum s botom2017-10-28T14:16:54+02:00Bc. Ondrej JanitorVyhľadanie call centra, prepojenie Call cetrum s botomJe potrebné nájsť vhodné call centrum, ktoré bude možné prepojiť s vytvoreným botom v api.ai(Dialog flow).
Postup práce:
1. Vyhľadať aplikácie, ktoré umožňujú vytvoriť vlastné call centrum.
2. Pozrieť si ich dokumentáciu
3. Zistiť, či j...Je potrebné nájsť vhodné call centrum, ktoré bude možné prepojiť s vytvoreným botom v api.ai(Dialog flow).
Postup práce:
1. Vyhľadať aplikácie, ktoré umožňujú vytvoriť vlastné call centrum.
2. Pozrieť si ich dokumentáciu
3. Zistiť, či je možné prepojiť bota s call centrom.
4. Zistiť finančnú politiku
5. Skúsiť prepojiť bota s call centrom
6. Vytvoriť demoSilvia SchmidtováSilvia Schmidtováhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/3Google Voice API2017-10-28T13:57:51+02:00Bc. Ondrej JanitorGoogle Voice APIhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/2IBM Watson2017-10-29T11:17:34+01:00Bc. Pavla PichaničováIBM WatsonBc. Pavla PichaničováBc. Pavla Pichaničováhttps://git.kpi.fei.tuke.sk/mh621ag/AffinityAnalytics-Automated_Appointment_Assistant/-/issues/1AWS Lex2017-10-29T09:19:56+01:00Bc. Vincent HorváthAWS LexBc. Vincent HorváthBc. Vincent Horváth